آسان کمک لذت ببر

آسان کمک لذت ببر
آسان کمک لذت ببر 
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسان کمک لذت ببر و آدرس easyhelp.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تنظیم کردن Smoothing Groups

 

1. درس قبلی را ادامه دهید و یا آنکه فایل soldier04.max  را از مسیر \tutorials\modeling\low_polygon_modeling پیدا کرده و آن را باز کنید.
2. در یکی از نماها، پیراهن را انتخاب کنید.
3. Smooth Modifier را از قسمت Modify انتخاب کنید.
4. در قسمت Parameters، یک عدد برای Smoothing Group انتخاب کنید.

با این کار، تمام چند ضلعی های موجود در پیراهن، در یک Smoothing group مشترک شده و تمام لبه های قابل رؤیت حذف می‌شوند. در واقع پیراهن شکل ملایم تری به خود می‌گیرد.

 

شکل 1

5. شلوار را انتخاب کرده و Smooth Modifier را بر روی آن اجرا کنید.
6. در قسمت Parameters یک عدد برای Smoothing Group انتخاب کنید. (عددی متفاوت از عددی که در مرحله‌ی قبل انتخاب کردید )

با این کار نیز لبه های چند ضلعی ها در یکدیگر ادغام شده و مدل شکل هموارتری به خود می‌گیرد.

7. گزینه‌ی Auto Smooth را تیک زده و مقدار Threshold را به 70 تنظیم کنید. با این کار، کمربند از شلوار جدا شده و قابل رؤیت می‌شود.

 

شکل 2

8. همان مراحل قبلی را برای اشیاء و مدل های باقیمانده انجام دهید. سعی کنید هر جا که لازم است از هر دو روش (اتوماتیک و دستی) استفاده کنید.

 

شکل 3

نکته : به یاد داشته باشید که برای دست ها و پاها ، Modifier Smooth را تنها بایستی بر روی یکی دست ها و یکی از پاها اجرا کنید. تغییرات انجام شده به صورت اتوماتیک بر روی عضو مخالف اعمال می‌شود.

متصل کردن سر به بدن

آخرین مرحله‌، متصل کردن سر به بدن و استفاده از Smoothing Group‌ برای هموار کردن سطح سر می‌باشد.

1. از قسمت File، گزینه‌ی  Merge‌را انتخاب کرده و فایل Head_Helmet_Visor.max را باز کنید.
2. پنجره ای با نام Merge باز می‌شود . گزینه‌ی Low-Poly Head  را انتخاب کرده و بر روی Ok کلیک کنید.

سر سرباز بر روی بدنش قرار می‌گیرد . ولی تنها اشکالش این است که سطح ناهمواری دارد.

 

شکل4

3. به Modify Panel بروید و Show End Result  را فعال کنید تا دید بهتری داشته باشید.
4. در قسمت Main Toolbar، لیست Named Selection Sets را باز کنید.

این لیست  شامل چند گزینه می باشد که همگی متعلق به صورت و یا کلاه هستند.

 

شکل5

5. از لیست، گزینه‌ی Helmet را انتخاب کنید.

 

شکل6

6. در قسمت Modify Panel و در قسمت Polygon Properties ، یک عدد برای Smoothing Group انتخاب کنید.

با این کار، سطح کلاه هموار تر شده و شکل بهتری به خود میگیرد.

 

شکل7

7. از لیست، Visor را انتخاب کرده و یک عدد برای Smoothing Group انتخاب کنید . (عددی متفاوت از عدد قبلی)

با این کار، سطح محافظ چشم شکل قابل قبول تری به خود می گیرد.

 

شکل8

8. نهایتا از لیست، گزینه‌ی Face_and_Neck را انتخاب کنید.
9. یک عدد برای Smoothing Group انتخاب نمایید.

 

شکل9

در اینجا دروس مربوط به مدل سازی کاراکتر به پایان میرسد. فایل خود را با نام soldier_completed.max ذخیره کنید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 2 / 2 / 1394برچسب:, ] [ 12:53 ] [ آموزش انمیشین سازی کلیک کن سریع ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
اسفند 1401
فروردين 1400 مهر 1394 مرداد 1394 تير 1394 ارديبهشت 1394
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 93
بازدید دیروز : 215
بازدید هفته : 311
بازدید ماه : 308
بازدید کل : 52686
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1